loading

1. UVOD

Posjedovanje luksuznih satova i skupocjenog nakita može imati više dimenzija i koristi. Mnogi luksuzni satovi i nakit, posebice oni renomiranih brendova poput Rolexa, Patek Philippea, Cartiera, Breitlinga i drugih, često s vremenom povećavaju svoju vrijednost pa ih se stoga može smatrati investicijom. Rijedak nakit i luksuzni satovi sa specifičnim karakteristikama, ograničenim serijama ili visokom kvalitetom izrade često zadržavaju svoju tržišnu vrijednost ili je čak povećavaju, što ih čini atraktivnim ulaganjima. Uz materijalnu vrijednost, luksuzni satovi i nakit imaju i veliku sentimentalnu vrijednost jer se često prenose generacijama kao obiteljsko nasljeđe i obično nose emocionalnu vrijednost koja nadilazi njihovu tržišnu procjenu.

Osim toga, luksuzni predmeti često dolaze iz ograničenih serija ili su jedinstveni što vlasnicima donosi osjećaj prestiža jer su dostupni samo ograničenom broju ljudi. Ulaganje u luksuzne predmete također može biti oblik diversifikacije ulaganja jer nakit i satovi često imaju stabilnu financijsku vrijednost unatoč tržišnim promjenama. Razmatrajući sve ove aspekte, možda se odlučite osvježiti svoju kolekciju nakita i satova ili jednostavno želite monetizirati vrijednost svojih dragocjenih predmeta kako biste dobili sredstva za ulaganje u neku drugu imovinu ili za podmirenje neodgodivih obaveza. Naše će vam smjernice pomoći da razmotrite sve dostupne opcije, posebice kada je riječ o prodaji rabljenih luksuznih satova i skupocjenog nakita.

2. PRODAJA LUKSUZNIH SATOVA, SKUPOCJENOG NAKITA I ZLATA

Pri razmatranju prodaje luksuznog sata ili skupocjenog nakita važno je definirati primarni razlog koji vas vodi prema toj odluci. Je li riječ o potrebi za trenutačnom konverzijom imovine u gotov novac i jednostavno ste odlučili da ti predmeti više ne ispunjavaju vaše estetske kriterije te da nemate dodatne koristi od njih? Možda vam dragi predmeti nisu više potrebni kao uspomena ili ih želite sačuvati kao vrijednu dragocjenost koju namjeravate ostaviti budućim generacijama? Da biste donijeli ispravnu odluku, potrebno je razumjeti primarni interes, ali je prije svega potrebno procijeniti trenutačnu financijsku vrijednost predmeta. Tako ćete moći utvrditi je li prodaja luksuznog predmeta financijski i emocionalno opravdana za vas.

U ovom vodiču detaljno ćemo analizirati prednosti i nedostatke konsignacijske i direktne prodaje, dok ćemo prodaju s opcijom reotkupa samo informativno spomenuti. Detaljnije o modelu prodaje s opcijom reotkupa možete pronaći u  Vodič za početnike – Prodaja uz opciju reotkupa.

Što je prodaja s opcijom reotkupa?
Prodaja s opcijom reotkupa financijski je i pravni aranžman kojim prodavatelj prodaje određenu imovinu kupcu, zadržavajući pravo na njezin kasniji otkup po unaprijed dogovorenoj cijeni u određenom razdoblju. Drugim riječima, prodajom s opcijom reotkupa možete trenutačno monetizirati svoju imovinu, pretvarajući nelikvidnu imovinu u likvidnu gotovinu, uz mogućnost ponovnog otkupa.

Što je direktna prodaja?
Direktna prodaja podrazumijeva jednostavnu zamjenu luksuznog sata, nakita ili zlata za novac. Proces uključuje angažman procjenitelja osposobljenih za procjenu predmeta visoke vrijednosti te zahtijeva poznavanje specifičnog tržišta. Tvrtka Sellback vodeći je stručnjak na tržištu luksuznih predmeta te poznaje relevantne dionike i trenutačni pristup likvidnim sredstvima koji će vam omogućiti financijsku kompenzaciju za vašu dragocjenu imovinu.

Što je konsignacija?
Konsignacijska prodaja omogućava prodavatelju angažiranje treće strane, poput draguljara specijaliziranog za trgovinu luksuznim predmetima, koji upravlja prodajom dok vlasnik zadržava pravo na predmet do konačne prodaje. Nakon prodaje, konsignator uzima dogovorenu proviziju, a prodavatelju se isplaćuje preostala kupoprodajna vrijednost. Konsignacijski proces uključuje marketing i promociju predmeta, a Sellback će vaš predmet promovirati na vlastitoj online platformi i specijaliziranim platformama EU-a. Prodajna provizija iznosi primjerice 20%, što osigurava da ćete od prodaje svojih predmeta uprihoditi najmanje unaprijed dogovoreni iznos.

3. DIREKTNA PRODAJA NASPRAM KONSIGNACIJSKE PRODAJE

Direktna prodaja u vlastitom aranžmanu omogućava brzi priljev gotovine i ponekad bolje financijske uvjete. No, može biti dugotrajan proces koji uključuje rizike i zahtijeva dodatno znanje o specifičnom tržištu luksuznih predmeta. S druge strane, konsignacijska prodaja putem specijaliziranog trgovca uključuje vrijeme za provedbu transakcije i proviziju za konsignatora, no istodobno oslobađa vlasnika svih aktivnosti i rizika povezanih s prodajom.

Prodaja vaših dragocjenosti putem konsignacije s tvrtkom Sellback znači da ćemo se pobrinuti za sve aspekte prodaje, od marketinga i promocije do konačne isplate. Naše naknade kreću se u rasponu od 15% do 30%, a naša usluga konsignacije temelji se na iskustvu i vrhunskoj stručnosti u radu s luksuznim brendovima kao što su Rolex, Omega, Patek Philippe, Breitling, Cartier i Tiffany. Za konsignaciju zaprimamo predmete minimalne vrijednosti od 1.000€, što osigurava kvalitetu i povjerenje u procesu prodaje.

4. ŠTO JE SLJEDEĆE?

Ako imate luksuzni predmet koji biste željeli prodati putem konsignacijske prodaje, obratite nam se s povjerenjem. Dostupni smo na broju 01 2201 878, putem naše web-stranice www.sellback.hr ili osobno u našem uredu u Zagrebu na adresi Ulica Nikole Tesle 13/1.

Konsignacijska vs. Direktna prodaja

Upozorenje o riziku!

Ako ne uplatite opciju reotkupa u ugovorenom roku, imovina može biti prodana trećim stranama.

Želite znati vrijednost vaše imovine?

Naši stručnjaci osiguravaju procjenu vaše imovine prema tržišnim standardima, surađujući s licenciranim procjeniteljima.